dogo
Strona internetowa, ale jaka i dla kogo?
Problemy z jakimi borykają się małe firmy są odwrotnie proporcjonalne do ich wielkości. Coś co stanowi codzienne zadanie do rozwiązanie dla korporacji, dla malucha urasta do „być albo nie być”. Przy czym środki zaradcze będące do dyspozycji to ułamek możliwości giganta.
„Co robić” jak mawiał pewien znany towarzysz.
Nie poddawać się to po pierwsze, czytać dalej to po drugie.
Strona www dla małej firmy nie musi wyglądać jak mała firma. Piękno internetu polega na tym, że daje szansę maluchom, którzy wcale nie muszą konfabulować przedstawiając wielopiętrową rezydencje jako własną siedzibę. Bardziej chodzi o zaopiekowanie się odbiorcą/klientem. O przedstawienie procesu/produkcji/usługi w sposób, który rozwiewa wątpliwości co do jakości oferty.
Przewaga małej firmy jest właśnie w krótkim procesie decyzyjnym, szybkość reakcji i precyzja jest nierzadko skuteczniejsze aniżeli wielotygodniowe procedowanie specjalistów, którzy walcząc o swoją pozycję w firmie, działają wbrew oczywistemu interesowi.
Strona internetowa dla firmy budowlanej
to dobry przykład małego/dużego. Przede wszystkim konkretną usługę wykonuje konkretna osoba, warto zatem ten fakt zaznaczyć i jest to osoba, która firmuje swoją twarzą wszelkie działania i ich marketingowe wyniki. Zła opinia na oeliksie będzie ciążyć fachowcowi, który osobiście jest zaangażowany w każdy odcinek pracy, bardziej aniżeli wynajętemu pracownikowi, który otrzymuje wynagrodzenie nie od zleceniodawcy. Mała firma ma przewagę nad dużym konsorcjum, przynajmniej do pewnego momentu, trudno bowiem powierzych budowa autostrady 1 osobowemu przedsiębiorstwu budowlanemu.
Strony internetowe Zielona Góra
geograficzne ograniczenie to kolejny aspekt budowy strony internetowych i wykorzystywaniu przewag mniejszych firm. Zlecenie usług lub zakupy u kogoś, kto mieszka koło nas, lub pośrednio jest w kręgu naszych znajomych zmniejsza prawdopodobieństwo nadużycia. Przede wszystkim można taka firmę sprawdzić osobiście lub wypytać pośród znajomych. Można sprawdzić towar lub realizację zanim dokona się zakupu. To oznacza większą odpowiedzialność ze strony oferenta, ale też i większą szansę na porozumienie. Dlatego warto by strona internetowa zawierała takie informacje i podkreślała lokalny charakter w sytuacjach, gdy jest to uzasadnione biznsowo.
Na co jeszcze należy zwrócić uwagę na stronie internetowej spełniającej powyższe warunki?
Strona powinna być czytelna, jeżeli mamy dylemat między rozbuchanym wyglądem a czytelna treścią to postawmy na merytorykę. Możemy bowiem sprawiać wrażenie równie niekompetentnych w swoim zawodzie, jeżeli nasza wizytówka jest podobnie niedbała. Oczywiście nie oznacza to zupełnej ascezy. Jeden obraz mówi więcej aniżeli 1000 słów, dlatego warto zadbać o jakość tego przekazu i zlecić go specjaliście, dzięki czemu 3 zdjęcia i profesjonalna grafika będzię skutecznym narzędziemy przekazu.